8 Haziran 2015 Pazartesi

Germeç Piliç

Ülkenin gündeminde yer alan seçimle ilgili iki satır bir şeyler yazmak isterdim ama burayı siyasetten uzak tutmak istediğime karar verdim. O yüzden bugün seçim konulu bir yazı yerine, oy kullandıktan sonra yemek yediğim yeri yazmayı tercih ettim :).



Germeç Piliç, Anıttepe’de bir köşe başında,esnaf lokantası tadında, hani arkadaşlarımıza “ufak bir dükkan ama çok müşterisi var sürekli dolu” diye anlattığımız yerlerden biri. Ufak dediğime bakmayın siz yinede zira saymadım ama nereden baksak 20 masası rahat vardır diye düşünüyorum :).
Arada sırada paket piliç çevirme sipariş etmeme rağmen dükkanlarına hiç gitmemiştim. İsminden de anlaşılacağı gibi, kırmızı et ve kebap çeşitleri yer alsada piliç üzerine kurulmuş ve uzmanlaşmış bir işletme Germeç Piliç.  İlk kez gittiğim yerlerde karışık kebapları tercih ediyorum açıkçası. Çeşitlerinden azar azar tatmak daha iyi fikir sahibi olmamı sağlıyor.Bu yüzden siparişim Germeç Special oldu.



Germeç Special’in içinde piliç pirzola, piliç köfte,kanat,piliç kaburga ve külbastı var.Etler Pilavın üzerinde servis ediliyor. Pilav konusunda ne yazık ki restaurantlar gerekli özeni göstermiyorlar o yüzden sıradan dışarıda yediğimiz pilavlardan bir farkı olduğunu düşünmüyorum. Gelelim etlere.Öncelikle ilk olarak söyleyeceğim şey, eğer ki ağzıma kesinlikle acı sürmem derecesi ne olursa olsun hafif veya çok acı fark etmez diyorsanız etler size göre değil.Hafifte olsa acı kendini hissettiriyor özellikle köftede. Tavuk pirzola kemiğinden ayrılarak hazırlanmış yeme açısından kolaylık sağlamışlar, göğüsten hazırlanan külbastılar şaşırtıcı bir şekilde sulu sulu ve yumuşacık geldi. Kaburgada aynı şekilde yumuşacık hazırlanıp servis edildi.


Bu tarz yerlerde ilk önce servis edilen yiyecekler ikramlar genelde de bu  tarz yazılara ikramdan başlarlar ama ikramlarda açıkçası bahsedebilecek bir şey olmadığı için bir şey yazamıyorum.Yağsız olarak servis edilen kabuklu salatalık domates ve aysberg salatası ve sıradan bir acılı ezme getiriyorlar.

Hesap makul düzeyde geldi : Germeç Special 14 TL, Kola 2,5 TL, Su 1 TL

Tekrar gider miyim? Eti için evet, ideal bir öğlen yemeği olabilir. Puanlamak gerekirse 6/10 ideal diye düşünüyorum. Otopark sıkıntısı hafta içi olabilir, engelliler için bir giriş mevcut ama bugün önünde boş ekmek kasaları vardı,normal zamanda nasıl olur bilmiyorum. Yine de bir uğrayın derim.
Afiyet olsun!


Adres:Gençlik Caddesi Ordular Sokak No:2/A Anıttepe/ANKARA
Telefon: 0312 231 95 84

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder